Returpolitik
Refusion
For de fleste varer – i det usandsynlige tilfælde, at din vare er defekt – kan du returnere den til os for en refusion eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen. Refusion af returfragt er ikke tilgængelig i sådanne tilfælde.
For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også returneres i originalemballagen.
Hvis du ønsker at returnere en vare, dækker du selv returfragten – også ved ordrer fra Danmark til Sverige. Husk at sende varen tilbage i samme stand som modtaget, og senest 14 dage efter levering.
Garanti- og fortrydelsesret
Garantien for SuperLashes gælder kun, hvis produktet er ubrugt og har en fabrikationsfejl. Garantien dækker ikke skader forårsaget af forkert håndtering fra kundens side. Det er kundens ansvar at behandle produktet med omhu.
Fortrydelsesretten gælder kun, hvis produktet er i original stand. Hvis produktet er blevet brugt, kan vi desværre ikke acceptere en returnering. Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret, bedes du kontakte vores kundeservice inden for 30 dage efter modtagelse for at påbegynde returprocessen.
Returneringer (hvis relevant)
Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget den returnerede vare. Vi informerer dig herefter, om din refusion er godkendt eller afvist. Hvis den godkendes, vil din refusion blive behandlet, og beløbet vil automatisk blive tilbageført til dit betalingskort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.
Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab – det kan tage lidt tid, før refusionen bliver bogført.
Kontakt også din bank – der er ofte en behandlingstid, før en refusion vises.
Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os via vores kontaktformular.
Ombytninger (hvis relevant)
Vi udskifter kun SuperLashes, hvis de er defekte, ubrugt eller beskadigede. Hvis du har brug for at ombytte til en anden model, bedes du sende os en e-mail via kontaktformularen.
Fragt
Vi vil give dig instruktioner via e-mail om, hvor du skal sende dine SuperLashes retur.
Du er ansvarlig for at betale dine egne fragtomkostninger ved returnering. Fragtomkostninger refunderes ikke. Hvis du får en refusion, vil omkostningen for returfragt blive fratrukket.
Afhængigt af hvor du bor, kan det tage forskellig tid, før en ombyttet vare når frem.
Hvis du sender en ordre til en værdi over 750 DKK, anbefaler vi at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe fragtforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager den returnerede vare.